+ 474 000 28
ERNÆRING KOSTHOLD VEILEDNING IBS IRRITABEL TARM HASHIMOTOS GRAVES ULCERØS KOLITT MUSKELSMERTER ENERGI MOSS ØSTFOLD

KOSTHOLD / ERNÆRINGSVEILEDNING

Plages du av overvekt eller kroniske muskel og leddsmerter?Ved overvekt er det svært sjeldent at hard trening og lite mat er en langsiktig og riktig tilnærming for vektnedgang. Forbrenningen din styres av livsstilen din og hvilken mat du velger. For noen kan det virke håpløst å gå ned i vekt. Det kan være fordi metoden er feil.

Mange muskel og skjelettplager kan også reduseres med et godt og balansert kosthold, det samme gjelder flere kroniske sykdommer.  Du kan faktisk få et nytt liv med riktige livsstilsendringer.

Kostholdsendringer kan være svært nyttige ved:

  • DIABETES
  • REVMATISME
  • IRRITABEL TARM
  • LAVT / HØYT STOFFSKIFTE
  • MIGRENE
  • HORMONELL UBALANSE

 

MEDISINSK YOGA – MEDIYOGA

Medisinsk Yoga er en fin treningsform, særlig for deg med høye skuldre og som stadig gjør flere ting samtidig.

Treningen passer for alle, uavhengig av alder og kjønn. MediYoga består i enkle øvelser som kan øke sirkulasjonen i stramme muskler og stramt vev. Over tid med øvelse kan MediYoga forbedre blant annet balanse og oksygenopptak.

Stress er en naturlig del av livet. Å stresse ned bør derfor også være en naturlig del av hverdagen.

Avspenning bør brukes forebyggende for å holde kroppen i form. Ofte benyttes MediYoga terapeutisk etter anbefaling fra leger eller psykologer som trening ved:

  • SØVNPROBLEMER
  • MUSKELPLAGER HOFTE
  • STIV NAKKE
  • VOND RYGG
  • HODEPINE
  • FORDØYELSESPLAGER

Ned i vekt

Vektnedgang før sommeren Er buksen trang rundt hoften og lårene, eller strammer klærne rundt magen og brystet? Er du stadig på jakt etter den Ultimate Guiden til en slank kropp? Du får vitenskapelig veiledning med kostholdsplan hos nevrofysiolog, forsker og... les mer
Yoga State of Mind Anne-Grete